Hjelle wrote:Karosseriet er jo i glasfiber, synes huske det var snakka om at pluggane finns i forbindelse med at #4 vart bygd oppatt?
Chassiset er nok spesial med innslag av deler ifrå 93, på #1 er det i alu, på dei andre er det i vanlig stål. Ellers er jo #1 og #2 med 3-trinns kasse, resten har 4-trinns. Forskjell på dei to som står på museumet er det også (#1 og #5) i fronten (fks hovudlysa er mykje flottare på #1) og instrumenteringa. Spørsmåla er jo om i det heile tatt desse 6 originalbilane i det heile tatt er "like", om en ser vekk ifrå fargekombinasjonane? Fks er det jo ulik "grill" både på #1, #3 og #5 etter det eg huskar i farta...
Synes det er greit at replika.ane avslører seg sjølv når en fikar litt nøyare på dei eg, original er jo alltid original.
Men er utvilsomt ein bil eg kunne tenke meg!
Men med på lasset høyrer kanskje historia om kvifor alle 94-ane vart høgrestyrte.
Som monge veit står motorpakken 180 grader iforhold til 93, med girkassa som fremste punkt. Dette gjorde at mellom anna rattakslingen kræsja i forgassar og generator, so en måtte tenke om. Det vart beslutta å bruke komponentane i venstre hjulhus på høgre side og motsett, slik styringa kunne monterast framom drivakslingane istaden for bak som i normale fall, og på den måten fikk en benytta mest mulig standard-kompinentar. Tannstonga måtte også snuast, dermed kon rattstonga på høgre side, og bilen vart høgrestyrt! :p
Hjelle - Masse BRA info her - kan du mere så før gjerne på - dette er interressant lesing!!!
Nagla alu er jo selvfølgelig best Vidar, men også den mest krevende måten (nå til dags) å lage..... MEN engelsk hjul er morro! så er det heller ikke mange bitene på denne lille bilen- skal se hva jeg kan goodle frem av bilder Vidar.
Eirik...... Kunne du dratt over dene tråden til litt mer der den hører hjemme??? fra øverste innlegg fra side 2 kanskje??? dersom det er mulig og du har tid
Saab 92B 1955(X) / Saab 95 1971(DEN BLÅ!) / Saab 9-3t 2003 (dritbil) / Kawasaki 750 cafe Racer / BMW f650GS